Zmiany są potrzebne, szczególnie jeśli chodzi o nasze zdrowie. Kluczowym elementem jest dieta, ponieważ jak się mówi – „Jesteś tym co jesz”. Spójrz w lustro, czujesz się dobrze ze swoim ciałem? A może właśnie chciałbyś zrzucić kilka zbędnych kilogramów dla zdrowia, lepszego samopoczucia? Być może teraz myślisz o tych wszystkich drakońskich dietach, głodówkach i ćwiczeniach, które są do tego niezbędne. Czy aby na pewno tak jest? Nie!

Założeniem programu utraty wagi, który promujemy jest dieta i suplementacja na bazie zestawu witamin i minerałów skojarzonych z wyciągami roślin o znanym działaniu. Swój cel możesz osiągnąć bez konieczności wysiłku fizycznego, ale oczywiście możesz go dołączyć.  

Bez wychodzenia z domu otrzymujesz:

  • jadłospis,
  • zestaw suplementów oraz
  • wszelkie niezbędne informacje tj. wskazówki dotyczące odżywiania i listę produktów, które należy przyjmować.

 Atutem tej diety jest brak konieczności odważania każdego posiłku, jaki spożywamy. Po prostu unikasz pewnych produktów, a pozostałe spożywasz niemalże w dowolnych ilościach – wszystko dokładnie opisane w instrukcji, którą otrzymujesz z zestawem suplementów diety.

Dodatkowo masz dostęp do całodobowego kontaktu z dietetykiem klinicznym FIT6 – Klaudią Niemirą. Pomoże Ci rozwiać wszelkie wątpliwości i zmobilizować  do działania. Oszczędzasz czas na umawianie i dojazdy na wizyty – z Klaudią skontaktujesz się online zawsze wtedy, gdy zajdzie taka potrzeba.

Program składa się z 6 etapów, stąd nazwa FIT6.
Każdy etap to miesiąc. Długość diety jest zależna od tego, ile chciałbyś schudnąć. Im więcej chcesz zrzucić, tym więcej masz kroków do zrealizowania. W każdej chwili możesz zrezygnować z diety.

Zaczynasz od etapu 1 , a następnie realizujesz kolejne etapy (2, 3, 4…), aż do osiągnięcia celu.  Po tym czasie, przychodzi moment na etap podtrzymujący, czyli tzw. dietę stabilizacyjną.

Przykładowy plan wyżywienia w 1 etapie:

  1. Śniadanie: jajecznica + warzywa
  2. Drugie śniadanie: jabłko/ owsianka z owocem
  3. Obiad: mięso/ryba + warzywa
  4. Podwieczorek: 10 orzechów np. nerkowca
  5. Kolacja: mięso/ryba + warzywa

Oszczędność

Standardowa droga, przy korzystaniu z usług dietetyka, wygląda mniej więcej w ten sposób, że na wizyty uczęszcza się najczęściej 2 razy w miesiącu. Średni koszt jednej wizyty np. w Poznaniu to 120 – 250 zł. Do wydatków należy doliczyć także zakup suplementów, które często są przepisywane przez dietetyków. Ponad to zalecane są także ćwiczenia fizyczne. Reasumując wszystkie wydatki, wychodzi kwota 300-500 zł.
Ty, nie musisz przepłacać.

Przystępując do programu FIT6oszczędzasz:

  • Planujesz, co zjesz –> 100% produktów, które kupisz, zużywasz, więc nic nie marnujesz.
  • Nie kupujesz posiłków poza domem.
  • Nie kupujesz słodyczy, chipsów itp.

Oszczędność to ok. 150-300 zł na osobę w ciągu miesiąca.

To co? Jesteś gotowy na zmianę?

* Zdjęcie przedstawia zestaw suplementów, jaki otrzymuje się podczas pierwszego etapu.