Fit6

FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

 1. Jak działa program?

Program FIT6 ma na celu utratę wagi. Jest to program do samodzielnego stosowania. Osoba chcąca go zrealizować, musi nabyć miesięczny zestaw. Zestaw zawiera suplement diety oraz wszelkie niezbędne informacje: wskazówki dotyczące odżywiania i listę produktów, które należy przyjmować. Koszt zestawu to 299 PLN (cena katalogowa).

Zaczynasz od etapu 1., a następnie realizujesz kolejne etapy (2, 3, 4…), aż do osiągnięcia celu. Wtedy przychodzi czas na etap podtrzymujący, czyli tzw. dietę stabilizacyjną.

2. Dlaczego nie mogę jeść zupy na 1. etapie programu?

Zupa jest zdrowym pożywieniem. Nie należy jej jednak jeść na początku programu, aby pozwolić na lepszą kontrolę głodu. Uczucie sytości związane jest ze spożywaniem białka (mięsa, ryb, jajek). Podczas spożywania posiłku zawierającego zupę, jesz mniejszą ilość białka, dlatego uczucie głodu przychodzi wcześniej. Poza tym zupa jest zmiksowana, ma płynną konsystencję. Jej spożywanie i wchłanianie jest szybkie, co sprawia, że szybciej wraca głód. Zupę stosuje się strategicznie w innych etapach, w celu przyspieszenia utraty wagi.

3. Dlaczego od początku programu mam zaparcia?

Dla wielu osób dieta przewidziana w programie stanowi dużą zmianę w sposobie odżywiania. Organizm musi się przyzwyczaić. Poza tym dieta sama w sobie zawiera ograniczoną ilość rozpuszczalnego błonnika, czyli takiego, który wykazuje zdolność do zatrzymywania wody i sprawia, że kał jest luźniejszy i łatwiej się wydala.

W przypadku zaparć zalecamy:

  • codzienne spożywanie owsa, owoców świeżych i suszonych oraz nasion dopuszczalnych w programie,
  • picie rekomendowanej wody,
  • picie 1 szklanki herbaty o słabym działaniu przeczyszczającym, niezwierającej cukru owocowego przed pójściem spać,
  • w razie konieczności można stosować środki przeczyszczające niezawierające cukru.

4. Czy mogę powtarzać poszczególne etapy?

Nie. Program FIT6 opiera się na następujących po sobie etapach. Etapy należy realizować kolejno, jeden po drugim. Na każdym etapie następuje zmiana sposobu odżywiania i należy stosować suplementy diety dostosowane do tych zmian. Etapy można powtarzać tylko w przypadku konieczności realizacji więcej niż 1 cyklu.

5. Zapomniałem przyjąć suplement. Czy mogę wziąć pominiętą dawkę z dawką zwyczajową?

Zależy to od suplementu diety i przypadku. W takiej sytuacji należy skontaktować się ze mną. Mogą występować sytuacje, w których można przyjąć pominiętą dawkę suplementu tego samego dnia. Nigdy nie wolno jednak przyjmować pominiętej dawki w dniach kolejnych.

6. Czy mogę brać więcej niż jeden suplement NUTRICODE w tym samym czasie?

Zależy to od przypadku i suplementu diety. Warto omówić tę sytuację bezpośrednio z opiekunką programu Klaudią Niemirą (dietetyk.fit6@fmworld.com). Są takie suplementy, które można ze sobą łączyć, ale są też i takie, których łączyć się nie powinno. Zależy to również od obrazu klinicznego danej osoby.

7. Ile dni detoksu mogę zastosować?

W naszym programie zaleca się 1 dzień detoksu na początku każdego etapu, począwszy od etapu 2.

8. Co mam zrobić, jeśli po zrealizowaniu 6 etapów programu nie osiągnę celu?

W takiej sytuacji program przyjmuje charakter cykliczny. Jeśli po zrealizowaniu etapu 6. nie osiągniesz celu, powinieneś zacząć program od nowa (najpierw przejść przez etap 1., a następnie przez kolejne).

9. Skąd mam wiedzieć, czy mogę realizować program?

Na blogu, w zakładce FIT6, w materiałach do pobrania, dostępna jest lista przypadków, w których nie należy realizować programu z uwagi na jego niedostosowanie do sytuacji danej osoby (WYKLUCZENIA). W razie wątpliwości możesz zawsze skontaktować się z  nami lub z dietetykiem Klaudią Niemirą. 

10. Jak uzyskam dostęp do ulotek ze wskazaniami dotyczącymi odżywania w ramach programu?

Wraz ze swoim comiesięcznym zamówieniem otrzymasz ulotkę informacyjną.

11. Jak mogę zamówić zestaw FIT6?

Pierwszy zestaw możesz zamówić poprzez wejście w zakładkę FIT6 na naszej stronie. Na samym dole strony znajduje się pole do złożenia zamówienia, w którym należy podać niezbędne dane do uzyskania paczki ( imię, nazwisko, adres itp.).

12.  Jak skontaktować się z ambasadorką programu, dietetykiem Klaudią Niemirą?

Jedyną drogą kontaktu z Klaudią Niemira jest adres dietetyk.fit6@fmworld.com  

  

Jeśli masz pytania, na które nie znalazłeś jeszcze odpowiedzi, zachęcamy do zadawania ich poprzez nasz adres email: kontakt@bezcwiczen.pl

 

Twój tytuł idzie tutaj

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.